Fee-urile influencerilor au crescut spectaculos în ultimii ani și vor crește în continuare, cel puțin în 2020.

Un influencer din SUA primea acum cinci ani 134 dolari pe o singură fotografie postată pe Instagram. Azi, fee-ul mediu pentru aceeași prestație ajuns la 1.642 dolari. Creșterea de tarife a fost de 44% într-un singur an, 2018 versus 2019:

Plata medie pentru un articol sponsorizat pe blog a crescut de la de la 8 dolari în 2006 la 1.442 dolari anul acesta (de 195 ori):

Tariful mediu pentru un status pe Facebook a evoluat de la 8 dolari în 2014 la 395 dolari în 2019.
Creșterea cea mai mare se înregistrează pe Youtube. Influencerii primeau pentru un clip sponsorizat 420 dolari în 2014 și au ajuns la 6.700 dolari în 2019.

Cifrele din SUA sunt interesante pentru producătorii de conținut autohtoni pentru că piața din România urmează în general evoluțiile de pe piața americană cu un decalaj de câțiva ani.
Sursa.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close