Închide

Ce vrei să cauți?

Ce este Metaversul

advertising
advertising
  • 76% dintre oamenii activi spun că viața lor depinde de tehnologiile digitale
  • 52% merg chiar mai departe, afirmând că fericirea lor depinde de tehnologiile digitale.

Pe măsură ce timpul petrecut online crește, va fi din ce în ce mai greu să distingem viața „reală” de viața trăită digital. Smartphone-ul nu mai este doar un dispozitiv pe care îl folosim, spune Daniel Miller, profesor de antropologie la University College London. A devenit locul în care trăim.
Sunt milioane de oameni care își cumpără haine virtuale, scumpe, pentru a le purta doar în universuri digitale în care viețuiesc ca avataruri. Însă doar 38% dintre consumatori au auzit și înțeleg conceptul de metavers.
Gigantul în comunicare Wunderman a publicat un raport care relevă tendințele emergente în comportamentul consumatorilor și implicațiile pentru branduri și companii, alături de interviurile exclusive cu 15 experți, definirea elementelor metaversului, studii de caz. Raportul, aici.
Dacă vinzi ceva, e poate bine să-l parcurgi. Simt că nu va trece chiar foarte mult timp până când agenția cu care lucrezi îți va propune un proiect inovator, adică plonjonul brandului în metavers.
Și chiar dacă nu lucrezi cu o agenție, e indicat să parcurgi studiul pentru a înțelege evoluțiile consumului media și a te apăra de exagerări. Ai văzut de exaltați au fost oamenii când a picat, pentru doar șase ore doar, Facebook.
(din Civilization #93)
Photo by Joshua Sortino on Unsplash

Adaugă comentariu