Închide

Ce vrei să cauți?

Lionel Messi deține recordul pentru like-urile la o singură poză pe Instagram

Până la câștigarea Cupei Mondiale, pe primul loc se afla fotografia unui ou

După ce echipa lui Messi a câștigat Cupa Mondială, în Argentina și în lume s-a viralizat o campanie spontană cu obiectivul de a doborî recordul mondial de like-uri pe Instagram deținut de fotografia unui ou (aceasta de mai jos), care de ani de zile adună milioane de inimioare.

Și campania a reușit: o fotografie cu Lionel Messi sărutând Cupa a devenit cea mai apreciată postare de pe Instagram, din lume și din toate timpurile.
Campania Să învingem Oul a pornit de la un jurnalist de 28 de ani. El a observat că, după câștigarea Cupei, fotografia lui Messi aduna like-uri cu o viteză amețitoare – devenise deja a doua cea mai apreciată imagine de pe Instagram și era la doar 11 milioane de like-uri distanță de ou.
Dacă ai dat cândva like acestui ou, dă-i  acum unlike, a îndemnat Mowszet pe Twitter. Tweet-ul său cu linkul către postarea lui Messi a devenit viral.
În câteva ore, oul pierduse 150.000 de like-uri, iar Messi câștigase alte 6 milioane de like-uri. Douăsprezece ore mai târziu, Messi a trecut pe primul loc.

Scorul actual: Oul are 59 de milioane like-uri, Messi, 75 de milioane.
Mișcarea creată de suporterii lui Messi s-a răspândit în întreaga lume.
În momentul în care fanii lui Cristiano Ronaldo – la rându-i cu un număr uriaș de urmăritori pe Instagram – au aflat că jucătorul lor preferat a coborât pe locul al treilea în ceea ce privește numărul record de like-uri, au început să se organizeze pentru a da inimioare oului, în speranța că postarea lui Messi va pierde primul loc. Creșterea oului peste pragul de 55 de milioane de like-uri în acea săptămână poate fi atribuită, cel mai probabil, fanilor lui Ronaldo.
A apărut și un site care ține scorul Ou vs Messi în timp real.
A fost un război pentru înfluență în social media, aducătoare de mulți, mulți bani.
__________________
*Istoria oului: Imaginea a fost cumpărată de pe Shutterstock. Cel ce a postat-o, cu ani în urmă, este Chris Godfrey, un om de publicitate. El a folosit ceva mai târziu acest ou într-o campanie CSR a Hulu.
Utilizatorii Instagram au votat masiv oul, la vremea respectivă, la chemarea lui Chris Godfrey, ca reacție la invazia pe net a celebrităților pline de fițe.

Adaugă comentariu