Acestea sunt întrebări pe care bloggerii și le pun mereu. Câteva statistici cu sursele respective.
Angajamentul scade pentru postările cu un timp de citire mai mare de șapte minute (Medium).
73% dintre oameni recunosc că doar răsfoiesc postările de pe blog, în timp ce 27% consumă articolele în profunzime (HubSpot).
75% din public preferă să citească articole sub 1.000 de cuvinte (Contently).
În medie, scrierea unui articol de blog durează patru ore și 10 minute (Orbit Media).
Articolul mediu de blog are 1.376 de cuvinte (Orbit Media).
Articolul tipic B2B are 1.460 de cuvinte, în comparație cu articolele B2C, care au 1.300 de cuvinte (Orbit Media).
Aproximativ 66% dintre bloggeri publică săptămânal, lunar sau undeva la mijloc (Orbit Media).
1 comentariu Adaugă comentariu
Cred ca undeva la maxim 1000 cuvinte. Ce este mai mult, nu prea ai timp sa citesti. Poate esti in tramvai/metrou/autobus si nu poti termina acel articol pana cobori in statie…Sau, sa nu fie prea lung ca devine prea plictisitor.