Am avut surpriza să aud ciripit de păsări, ca într-o pădure, într-un colț al nou reamenajatului Orange Smart Shop din Piața Victoriei.
Am identificat sursa: o bird house, marcată cu inițialele JD, ale noului CEO Orange România, Julien Ducarroz, autorul conceptului acestei instalații surprinzătoare.
Instalația este o invitație către vizitatori de a-și aduce aminte de obligația de a proteja natura, din ce în ce mai amenințată de activitatea umană.
Unul dintre cele mai avansate magazine flagship Orange din lume
Reamenajarea și relansarea Orange Smart Shop au fost realizate pe baza conceptului de economie circulară ”Re”: Reciclare, Reparare, Recondiționare, Recumpărare (Buy-Back).
Noul magazin este în linie cu planul strategic al Grupului Orange – Lead the Future și reprezintă încă un pas spre îndeplinirea ambițiosului obiectiv de a atinge #NetZeroCarbon până în 2040.
Este unul dintre cele mai prietenoase cu mediul magazine smart pe care grupul le-a deschis anul acesta în țările în care este prezent.
Avantaje pentru clienții Orange
Magazinul din Piața Victoriei vine cu o ofertă de produse și servicii cu un impact mai redus asupra mediului și ne încurajează să facem alegeri mai sustenabile, #PentruMâine.
Cred că merită menționat că Orange și-a redus în ultimii patru ani amprenta de carbon cu 20% la nivelul lanțului de aprovizionare, prin alegerea de opțiuni verzi pentru alimentarea cu energie a depozitelor și prin optimizarea logisticii – flotă și trasee utilizate.
În concordanță cu conceptul Orange smart shop, 15% din telefoanele expuse în magazin sunt recondiționate. Acestea au trecut printr-un control riguros al calității înainte de a fi comercializate. Acum, în portofoliul Orange există telefoane recondiționate ce beneficiază de o garanție de 24 de luni, iar piesele folosite sunt 100% originale.
Până în 2025, Orange și-a propus ca 20% din telefoanele expuse în magazinul din Piața Victoriei să fie dintre cele recondiționate.
Doar două exemple din gama de telefoane recondiționate:
Aceste smartphone-uri vin cu un discount suplimentar, vedem imediat cum.
– Zona de service din magazin este una foarte importantă în viziunea operatorului. Oferă servicii de reparații pe loc pentru clienții companiei și asistență personalizată. Orange este singurul operator european care are un service sub brandul propriu autorizat de principalii producători de terminale. Astfel, poate fi reparat orice terminal cumpărat legal din Europa. Planul managerilor de retail ai operatorului prevede atingerea performanței ca în viitorul apropiat orice solicitare a unui client să fie rezolvată în mai puțin de o oră.
Totodată, Orange este singurul operator național care are un parteneriat de excelență cu Apple, astfel că reprezentanții din magazine primesc training periodic de la acest producător.
– Vei găsi o zonă cu accesorii pentru telefoane ambalate ecologic, în cutii 100% biodegradabile și reciclate. Până în 2025, 70% din accesoriile din magazin vor fi ambalate astfel.
– Mulți întreabă unde pot recicla telefoane, pentru a nu le arunca la întâmplare. În acest magazin, găsești un container în care poți lăsa telefoanele, cablurile sau încărcătoarele care nu mai pot fi folosite.
– La Orange, clienții pot semna orice act comercial în format digital și să îl primească pe e-mail. Tot din motive de sustenabilitate, broșurile și materialele promoționale sunt accesibile pe un ecran digital de tip infochioșc, gata spre a fi răsfoite virtual. Le poți descărca și pe telefon, mulțumită QR codurilor.
Ofertele Orange te încurajează să faci alegeri sustenabile
În smart shop-ul din Piața Victoriei ai la dispoziție două oferte interesante până la 31 octombrie, cu posibilitate de prelungire:
Astfel, primești 22% reducere la cumpărarea unui telefon recondiționat.
Iar dacă aduci în magazin un telefon vechi funcțional și cumperi un telefon recondiționat, primești un voucher de 100 de euro, în plus față de valoarea la care este evaluat telefonul vechi.
Merită să te gândești la aceste oferte.
Găsești mai multe informații despre campanie aici: https://oran.ge/GreenShop