Închide

Ce vrei să cauți?

bloghology: nu toti bloggerii sunt buni in branding personal si marketing

va povesteam azi-dimineata despre bloghology, o revista pentru bloggeri si advertiseri, aparuta pe neasteptate, fiind editata de o firma cvasi-necunoscuta, cu sediul in Iasi.
am trimis cateva intrebari pe adresa de contact si iata ca am primit ceva raspunsuri. desigur ca ar fi trebuit sa mai elimin din balast, sa alcatuiesc un articol, dar am ales sa dau mini-interviul fara nicio interventie de-a mea pe text. Dupa cum vedeti la final, Vasileios Pasparas ( banuiesc unul dintre actionarii companiei) isi arata disponibilitatea de a raspunde si la alte intrebari.
asa ca daca vreti sa aflati mai multe – vreau si eu 🙂 – sau aveti observatii, lasati un comentariu.
probabil tot la comentarii va va raspunde si bloghology.

1. De unde ideea Bloghology?

In timpul primelor mele zile in blogging am observat un lucru in blogosfera: Nu toti bloggerii sunt buni in branding personal si marketing. In special blogerii noi trebuie sa faca fata la multe provocari, mai ales la inceput. Bloghology a luat fiinta la SearchForBlogging ( link pus de VK) pentru a ajuta bloggerii in marketing si branding personal prin a-i promova pe ei si bloggurile lor complet gratuit. Similar cu anthology (antologie), Bloghology a fost o colectie de bloggeri, profilele lor, fotografii si linkuri la cele mai bune postari ale lor. A fost o carte PDF in format electronic care putea circula cu usurinta prin blogosfera pentru branding personal si marketing pentru bloggerii incepatori. A evoluat si a devenit o revista cand am reusit sa cooperam cu multi bloggeri renumiti pentru un scop comun, Bloghology. Acum avem o echipa de bloggeri din 10 tari diferite.



2. Care este background-ul dvs?

SC Interactive Global Media SRL este intr-adevar o societate greco-romana cu sediul in Iasi, care si-a inceput activitatea in Romania in noiembrie 2007 si in Grecia in aprilie 2000.

Clientii nostri pot sa aiba acces la o larga audienta online in portofoliul nostru diversificat de site-uri. Pentru a ajuta clientii nostri sa abordeze aceasta piata considerabila noi oferim solutii tintite – de la sponsorizare si marketing direct la tintirea unui segment specific de audienta si publicitate traditionala. Programele noastre cuprinzatoare ofera clientilor nostri optiunile de care au nevoie pentru a-si trimite mesajele catre audienta potrivita.

3. Ce vreti sa devina Bloghology?

Vrem ca Bloghology sa devina o resursa all-in-one atat pentru bloggerii incepatori cat si pentru cei cu experienta. Oferim spatiu de reclama pentru companiile care vor ca numele sa le fie expuse unei audiente mari pe website-ul nostru la www.bloghology.org. Suplimentar, versiunea tiparita pentru Bloghology va ajunge la o audienta de 40.000+ cititori trimestrial. Bloghology exista pentru a aduce beneficii atat bloggerilor cat si a firmelor care doresc sa isi faca reclama. In fiecare editie bloggerii vor gasi cele mai interesante si up-to-date (actualizate) teme de la „Make Money Blogging” pana la „SEO tips”. Vom monitoriza indeaproape tendintele in bloghosfera si ii vom instiinta pe cititorii nostri despre viitorul in blogologie.

4. Cum veti monetiza varianta online?

Vom monetiza versiunea online prin reclama. De asemenea vom folosi si marketingul prin afiliere pentru Bloghology astfel incat sa devina un „Standard” pentru Bloggeri.

In cazul in care doriti mai multe informatii suntem bucurosi sa va stam la dispozitie.

Regards,

Vasileios Pasparas

SC Interactive Global Media SRL

Articole populare Ultima luna

20 decembrie 2024

Dronă cu picioare

Adaugă comentariu