• Social media and Crisis Communication (8 iulie) – O incursiune asupra celor mai noi tendinte in social media, o cale de a intelege mai bine puterea platformelor sociale in comunicarea corporate si modul in care specialistii in comunicare pot construi si intretine relatii durabile cu influentatorii mediului online in momente dificile.
  • Social Media for Pharma (15 iulie) – O analiza a evolutiei social media si o cale pentru a intelege mai bine oportunitatile pe care acest nou canal de comunicare le ofera companiilor din industria farmaceutica
  • O istorie a Internetului din Romania, scrisa de utilizatorii Twitter – un proiect Microsoft Romania si McCann PR.
  • Tu esti vedeta cu LG Infinia – concursul continua inca doua saptamani. Cum poti sa faci un film amuzant din cateva click-uri si sa castigi premii LG,  explicat clar, aici.

1 Comment

  1. Sa inteleg ca “Social media and Crisis Communication” este in Bucuresti nu ..?

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close