Închide

SocialMiner: Soft Cisco pentru monitorizarea brandurilor in social media

Cel mai mare furnizor de solutii si infrastructura de comunicatii din lume, Cisco, a lansat astazi SocialMiner, un soft destinat companiilor care urmareste in timp real discutiile si referintele despre branduri in retele sociale, gen Facebook si Twitter, pe forumuri, site-uri si bloguri.
Postarile in Social Media sunt organizate si livrate catre echipele de suport, care pot sa raspunda, tot prin intermediul retelelor de socializare.

„Companiile sunt conştiente de felul cum le percep clientii si sunt pregatite sa raspunda intrebarilor si nevoilor clientilor pentru a-si proteja si spori reputatia” – afirma Cisco.

Detalii:

Cisco a lansat Cisco SocialMiner, soft ce permite companiilor sa gaseasca si sa raspunda proactiv clienţilor şi perspectivelor de comunicare prin intermediul reţelelor publice de socializare precum Twitter şi Facebook, sau altor forumuri publice sau bloguri. Actualizari ale site-urilor, postari pe bloguri, toate pot fi monitorizate in timp real, anuntand companiile despre conversatii referitoare la produsele lor. Solutiile Cisco pentru clienti permit companiilor nu numai sa monitorizeze domeniile de web pentru a-şi spori afacerile, dar şi sa abordeze clientii care au nevoie de serviciile lor.

Potrivit companiei de cercetare Nielsen, mai mult de un milion de mesaje sunt trimise pe Twitter in fiecare ora, in timp ce 34% dintre americanii care au folosit Facebook, Twitter, sau alte medii de socializare, au vorbit cu entuziasm despre un anumit produs, companie sau brand.

Companiile din intreaga lume folosesc tehnologia Cisco Contact Center pentru a se ocupa de contactele a milioane de clienti pe zi, inclusive apeluri de voce, video, emailuri, chat sau interactiuni pe web. Platformele de socializare sunt in plina expansiune, dar utilizarea lor de catre companii este mai degraba aleatorie, nestructurata si nescalabila. Experienta Cisco in excelenta operationala si in tehnologii de scalare a retelelor le permite companiilor sa ofere afacerilor lor solutii de top proactive pentru asistenta clientilor din mediile de socializare.

Cisco a anuntat, de asemenea, Cisco Finesse, un desktop de colaborare web 2.0 pentru clienti care pune toate informatiile de care acestia au nevoie intr-un singur loc, care le permite sa ajute apelantii mai repede, mai bine si cu o precizie mai buna. Acest lucru poate ajuta la reducerea costurilor operationale pentru companii si cresterea numarului de clienti multumiti. Cisco si-a rotunjit anunturile odata cu introducerea unei noi platforme, bazata pe o retea bogata de captare a mediilor care accepta inregistrare, redare, streaming si stocare, inclusiv audio si video, cu metadate bogate. Aceasta solutie ofera un fundament eficient si rentabil pentru capturarea, pastrarea si exploatarea conversatiilor de afaceri.

Pachetul de softuri pentru colaborare Cisco include:

• Cisco SocialMiner: prin furnizarea mijloacelor de monitorizare, asteptare si fluidizare a retelelor de socializare, postarile clientilor pe aceste medii sunt organizate si livrate catre echipele de suport, fapt ce permite companiilor sa le raspunda clientilor in timp util, tot prin intermediul retelei de socializare.

o Consumatorii beneficiaza de angajamentele pe care le ofera Cisco SocialMiner. Clientii vad reactia rapida din partea companiilor care ofera angajamente cu valoare adaugata oriunde si oricand au nevoie. In plus, consumatorii vor avea ca beneficiu angajarea companiilor de a furniza servicii si informatii, in loc sa isi gaseasca singuri aceste informatii de pe site-urile companiilor.

o Consumatorii vor putea sa beneficieze in continuare de confidentialitate in cadrul retelelor de socializare cu ajutorul setarilor de acceptare sau de neacceptare a folosirii datelor lor.

o Prin angajamente proactive cu clientii, companiile pot imbunatati imediat relatiile cu acestia, pot adresa potentiali consumatori sau probleme legate de produse, pot genera oportunitati de vanzare si gestiona perceptii legate de marcile lor.

o Pe plan intern, divizia Cisco Consumer Products, inclusiv Cisco FlipTM Video folosesc softul Cisco SocialMiner pentru a gestiona angajamentele din retelele de socializare ale clientilor

• Cisco Finesse: Aceasta solutie noua combina functiile traditionale ale unui centru de contacte cu capabilitatile softului Cisco QuadTM pentru companii.

o Arhitectura Web 2.0 pentru agenti le permite companiilor sa integreze tehnologia de colaborare si aplicatiile de afaceri, dandu-le agentilor uneltele necesare pentru a le oferi clientilor cele mai bune experiente posibile.

• Prin inregistrarea conversatiilor din retea, agentii din centrul de contact vor avea acces la multe date. Aceste date pot fi accesate prin diferite aplicatii prin intermediul unei interfete simple, cu costuri mici dar cu scalabilitate optima pentru companii.

o Prin acest ecosistem, companiile afla despre problemele clientilor care suna, pot ghida agentii de serviciu cum sa solutioneze problemele de la prima apelare, pot ajuta la imbunatatirea productivitatii agentului.

Marci inregistrate

Cisco, Customer Collaboration, Customer Care, Contact Center, Collaboration, Call Center, Social Media, Recording, Analytics, Social CRM, Video, Unified Communications

Despre Colaborarea Cisco

De la comunicatii bazate pe IP distinse cu premii pana la mobilitate, relatii cu clientii, conferinte Web, mesagerie, aplicatii sociale pentru companii si experiente de teleprezenta interoperabile, Cisco reuneste solutii de colaborare bazate pe retea, integrate, al caror fundament sunt standardele deschise. Aceste solutii, precum si serviciile oferite de Cisco si partenerii nostri, ajuta la promovarea cresterii afacerilor, inovatiei si productivitatii. Ele ajuta, de asemenea, la accelerarea performantei echipei, la protejarea investitiilor si la simplificarea proceselor de a gasi oameni si informatii.

Adaugă comentariu