Închide

Cum lucreaza greii IT cu Social Media integrata in CRM Oracle

Oracle Open World

Ce este Social Media altceva decat o moda care va trece? Altceva decat un spatiu frivol in care cativa bloggeri plus o seama de indivizi trancanesc fara rost pe Facebook sau Twitter?
Aceasta este perceptia pe care am intalnit-o destul de des la unii manageri romani.
Explicatia sta in deconectarea pe care mediul de business autohton o are fata de ceea ce se intampla pe pietele dezvoltate.

La Oracle Open World – San Francisco, Social Media este privita serios din simplul motiv ca toata conversatia de pe Internet genereaza informatii esentiale pentru orice companie.
Social Media a fost integrata in solutiile CRM (Customer Relationship Management) ale Oracle de catre compania Buzzient. Am stat la standul acestei companii mai mult de o ora, fascinat fiind de aplicatia dedicata retelelor sociale pe care a pus-o la punct.

Cum lucreaza aceasta tehnologie:

– monitorizeaza Twitter, Facebook, YouTube, blogurile si alte site-uri sociale dupa anumite cuvinte cheie (numele companiei, branduri, competitie etc)
– analizeaza datele culese, mai ales din punctul de vedere al perceptiei/sentimentelor pe care le au clientii despre produsele/serviciile unei companii
– sorteaza topicurile de discutii de pe retelele sociale dupa parametrii doriti
– permite conversatia client-companie pe retelele sociale si rezolvarea rapida a reclamatiilor pe baza unor proceduri automate
– genereaza rapoarte in tendintele de consum relevate de retelele sociale monitorizate
– culege si genereaza rapoarte despre perceptia consumatorilor asupra produselor/serviciilor companiilor concurente

Toate acestea sunt realizate in interfata web a solutiilor CRM Oracle. O scurta prezentare:

Si un demo despre cum lucreaza solutia Buzzient pe Facebook pentru un client banca:

Buzzient are castigat deja cativa clienti importanti, printre care IBM si Xerox.
Preturile solutiei nu mi se par exagerate iar cei interesati pot cere o perioada de incercare. 

Adaugă comentariu