Cum-apar-crizele-in Social Media

Primul adevar: orice companie, organizatie, institutie are o prezenta online si in Social Media fie ca isi doreste, fie ca nu.

Explicatia este simpla: daca vinzi produse sau servicii, daca te manifesti in spatiul public, mai devreme sau mai tarziu starnesti reactii online, fie pozitive fie negative.

Al doilea adevar: companiilor si  institutiilor le este frica de Social Media.

Au fost obisnuite zeci de ani cu instrumente prin care puteau influenta relativ usor mass-media (relatii si telefoane „pe scurt” la redactor-sef/patron de publicatie/televiziune, cultivarea unor jurnalisti „ai casei”, contracte de publicitate etc).

Social Media este mai dificil de controlat: orice consumator/cetatean cu acces la internet poate crea cosmaruri, prin postarea unor comentarii/povesti pe Internet care apoi pot fi amplificate de reactia multimii.
Plus ca propriii angajati pot genera surprize daca nu exista niste proceduri clare de comportament online.

In ultima vreme, cam toate prezentarile mele la conferintele de Social Media incep cu aceste doua enunturi, pentru ca, desi sunt doua idei subintelese, am observat ca destul de multe organizatii prefera sa stea inerte in fata Social Media, undeva pe margine, eventual pregatindu-si groapa de nisip in care sa isi ascunda capul Zâmbet

Exista proceduri si metode prin care sa administrezi situatiile in care esti pus sub reflectoarele Internetului, metode datorita carora sa poti sa faci fata onorabil.
Este tema conferintei Legal Issues in Social Media, care va avea loc marti, 25 octombrie.
Detalii si inscrieri pe site-ul evenimentului.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close