Odata cu schimbarea accelerata a regulilor si metodelor in comunicarea cu consumatorul, companiile devin producatoare de continut multimedia.
Folosesc toate canalele digitale si de Social Media disponibile iar interactiunea online cu consumatorii devine de la sine inteleasa.

Un recent exemplu in acest sens este campania IKEA, prilejuita de lansarea noului catalog, „Idei pentru spatii mici”.
Ideea de baza este ca majoritatea dintre noi traim in apartamente cu dimensiuni reduse, iar IKEA propune solutii pentru acesta situatie.
In afara de un site dedicat, IKEA a produs si o serie de filmulete demonstrative. Iata un exemplu:

  
Campania a cuprins si un concurs care s-a incheiat ieri: utilizatorii au fost invitati sa trimita fotografii cu cele mai mici spatii in care locuiesc, iar castigatorii vor primi o reamenajare completa de la IKEA.
Aici puteti vedea ce poze au trimis participantii.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close