PHILIPS_Multumesc_2Luna trecuta, m-am zgarcit la vreo 100 de lei si dintre toate masinile de tuns barba (creste foarte repede si nu am timp intotdeauna de frizer) aflate in magazin, am ales un model Remington.

Foarte proasta alegere. Are un reglaj de tip touch care e dezastruos, adica functioneaza cand si cum are chef (nu am putut sa testez aparatul la cumparare pentru ca nu era incarcat).
Da, e in garantie, dar stiti ce greu e cu garantiile.

De aceea, mi-a atras atentia anuntul Philips. Incepand din aceasta luna, daca ai cumparat un produs Philips si in 30 de zile nu esti multumit il poti returna.
Precizare: nu chiar toate produsele, sunt exceptate televizoarele, monitoarele, fax-urile, telefoanele mobile, sistemele de iluminat. Dar raman destule: electrocasnice, sisteme audio etc.

Regulamentul campaniei este disponibil  pe www.philips.ro si in magazinele participante (http://www.promotion.philips.com/ro/ro/detailpage/multumesc-pentru-alegerea-ta/).

4 Comments

  1. EU detin un aparat de ras de la philips si pot spune ca desi are un sistem touch se descurca foarte bine. Sunt foarte multumit de el si daca ar fi sa-l schimb ar fi tot cu un philips. Poate caq ar trebui sa se implementeze odata si pentru totdeauna si in Romania sistemul de returnare a produselor daca nu esti multumit.

  2. Stimate Domnn,
    Imi pare rau ca nu sunteti multumit de produsul Remington achizitionat, dar va pun 3 intrebari:
    * ati apelat la Service autorizat/ sau magazinul de unde l-ati achizitionat pentru a-l inlocui/ verifica care este problema?
    * ce model ati achizitionat?
    * ati avut vreo problema de refuz din partea vanzatorului/ centrului Service in a va rezolva problema, daca ati solicitat acest lucru?
    Mi-a atras atentia opinia Dvs. si nu as dori sa comparati in acest fel cele 2 marci, de altfel ambele respectabile!
    Va astept raspunsul sincer cu interes si fara alte influente!

  3. Stimata doamna Anca Tutila,
    Si mie imi pare rau ca am ales un produs prost.
    Modelul este Remington MB-4550, achizitionat de la Flanco Unirea.
    Nu am mers sa fac reclamatie, sa ma cert cu service-ul. Nervii mei sunt mai importanti decat cei 50 de euro pe care i-am cheltuit fara rost. Dar voi face tot posibilul ca sa transmit mesajul ca am avut o experienta nefericita cu produsele Remington ”made in PRC” si ca le voi evita pe viitor.
    Imi pare rau ca discutam in astfel de conditii, dar aceasta e adevarul.

  4. Pt.d-na Anca Tutila(in cazul in care mai este valabil acest mini-forum).

    As dori sa ma contactati pe mail,in legatura cu un produs de la firma dvs.,pe care cred ca nu stiu sa-l folosesc la capacitate max.

    Multumesc anticipat

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close