oracleToamna trecuta, la Oracle OpenWorld, am vazut cateva companii partenere ale gigantului american care dezvoltau solutii de monitorizare a conversatiilor din Social Media.

„Obtinerea informatiilor din conversatiile clientilor in retelele sociale si cunoasterea intentiilor si a intereselor lor ajuta companiile sa creeze produse mai bune si sa ofere servicii imbunatatite”, a declarat Thomas Kurian, executive vice president, Oracle Development.

Oracle a anuntat astazi semnarea unui acord de achizitie a companiei Collective Intellect.
Solutiile de social intelligence, bazate pe tehnologia cloud pe care le ofera Collective Intellect permit companiilor sa monitorizeze, sa inteleaga si sa ofere feedback conversatiilor utilizatorilor de pe diferite platformele social media, precum Facebook sau Twitter.

„Crearea de continut elocvent, bazat pe o intelegere clara a conversatiilor clientilor, este modalitatea prin care marcile vor crea relatii mai puternice cu clientii”, a declarat Don Springer, fondator si Chief Strategy Officer, Collective Intellect. „Platforma de analiza semantica a Collective Intellect ofera companiei Oracle tehnologie de ultima generatie, care va crea o combinatie castigatoare pe masura ce relatiile brand-client se muta de la tranzactionare la socializare.”

·Solutiile bazate pe cloud ale Collective Intellect ajuta organizatiile sa tranforme conversatiile din retelele sociale in surse de decizii informate, realizand campanii de marketing mai eficiente, imbunatatind serviciile pentru clienti si creand oportunitati catre un public tinta mai bine definit si optimizand produsele si serviciile cu feedback in timp real din partea clientilor.

Ce spune Oracle:

  • Se asteapta ca solutiile de top Oracle destinate proceselor de vanzari, marketing, suport, comert sau gestiune a datelor din retelele sociale, sa creeze cea mai avansata si mai cuprinzatoare platforma de relationare sociala.
  • Prin integrarea Collective Intellect cu produsele Oracle Software-as-a-Service si Social Platform, organizatiile responsabile de marketing au posibilitatea sa integreze campanii mai bine definite si tintite catre public; sa ajute echipele responsabile de serviciile pentru clienti sa raspunda mai rapid conversatiilor sustinute pe platformele de socializare; sa creeze oportunitati tintite pentru echipele de vanzari si sa consolideze modalitatea in care companiile creeaza marci mai eficiente folosind internetul si social media.
  • Termenii intelegerii nu au fost facuti publici.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close