Acum câțiva ani, m-am simțit oarecum mai confortabil ca român când am zărit în centrul Vienei un afiș care promova Festivalul Enescu de la București.
Pare incredibilă o astfel de performanță pentru România, dar  Festivalul de la București este considerat ca importanță între primele trei astfel de evenimente în Europa, pentru că vin cam toate marile orchestre ale lumii.
Când are loc, o dată la patru ani,  Bucureștiul se umple de turiști străini, care – minune – percept altfel România decât o văd pe la televiziunile străine.
În toamna aceasta, are loc o nouă ediție a Festivalului Enescu (a XXI-a), iar organizatorii au avut buna idee de a investi în promovare printr-un clip la CNN, într-un moment de maximă audiență: transmisiunea Paradei de Inaugurare a învestiturii președintelui Statelor Unite.
Vedeți aici momentul insertului.
Și spotul în varianta HD:

Spotul a fost realizat de agenția „Eroii de Joi” (echipa care a conceput și rebranding-ul Festivalului în 2011, formată din Ioana Gheorghiu și Robert Blaj).

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close