“Așa cum conceptul Karaoke oferă oricărui om șansă să cânte pe o scena, așa și tehnologiile de comunicare ca Facebook, AdWords sau WordPress fac din fiecare companie și chiar persoana, un advertiser”- spune Călin Rotaruș.

Călin și-a lansat propria companie, Biroul de Comunicare Călin Rotăruș.

Biroul de Comunicare apare ca brand după ce Călin a plecat în iarnă de la ARBOinteractive/Goldbach și după o trecere pe la  The Group.

Printre serviciile oferite de Biroul de Comunicare Călin Rotăruș: strategii de comunicare, implementarea acestora, training și coaching pentru comunicare, atât pentru cei implicați direct, cât și pentru managerii care constată că în prezent business-ul nu mai poate fi separat de comunicare.

În plus, Biroul de Comunicare Calin Rotarus va oferi de asemenea serviciul SDaaS (Sales Director aș a Service) – un concept nou pe piață românească, ce presupune externalizarea următoarelor funcțiuni ale unui director de vânzări: analiza, strategie de vânzări, politică de preț, training și coaching echipa, punerea la punct a procedurilor, urmărire a activității.

Călin Rotăruș are o experiență de 17 ani în publicitate, din care 12 în online. Este fondator și coproprietar al Rockschool, „cea mai mare școală de rock din România”.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close