… aflăm mâine, la IAB Forum, unde compania de cercetare Gemius va prezenta gemiusAudience.
Acest studiu, realizat pentru prima oară în România, conține date despre profilul utilizatorului român de Internet, analizarea comportamentului online a acestuia în general, dar și pe anumite site-uri în particular.
Studiul Gemius va veni și cu un clasament al celor mai populare site-uri.

 „Studiul prezintă o imagine completă a mediului online din România, oferind informații despre persoanele (Utilizatorii Reali) care vizitează site-uri. Utilizatorul Real este un metric care pune accentul pe calitatea audienței, facilitând evaluarea activităților din mediul online și compararea acestora cu alte canale media. gemiusAudience este un studiu continuu, care oferă date lunare ce permit urmărirea trendurilor din mediul online românesc”, spune Cătălin Emilian, Country Manager Gemius Romania.

Dintre vorbitorii de mâine la IAB Forum:

Dimitris Karpouzas (Head of Digital, MSPS Greece), Patrizio Zanatta (Sales Director EMEA, Rubicon), Ionuț Gaotă (Windows Business Group Manager, Microsoft), Alexandra Olaru (HR&Communications Director, McDonalds România), Caroline Henne (Regional Business Development Director, GfK), Cristina Bazavan (Blogger), Ștefan Chirițescu (Innovations Director, BBDO), Raluca Barbu (Social Media Coordinator, Piraeus Bank), Marius Ursache (Chief Creative Officer, Grapefruit), Gabriel Pătru (Integrated Communication Director, Media Direction, BBDO), Krystyna Bebenek (Expert in Online Audience Measurement, Gemius), Vasile Alboiu (Creative Director, SeniorHyper), Mihai Pocorschi, (CEO& Co-Founder, moBuy Solutions).

Principalele teme:

Secțiunea dedicată contextului: studii locale despre utilizatorul român de Internet, informații depre cum a evoluat publicitatea online locală și studii de caz din mediul digital;

Secțiunea dedicată contentului: storytelling, comunități și creativitate pentru branduri în mediul online;

Secțiunea dedicată tehnologiilor: noile tehnologii din mediul digital, trenduri în online și utilizarea tehnologiilor mobile în folosul brandurilor.

Taxa de participare: 40 euro pentru membrii IAB și 50 de euro pentru ne-membri.
Detalii, pe site-ul evenimentului.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close