Închide

Ce vrei să cauți?

Am crescut. Ne-am făcut mari

După vreo zece zile de lucru, am terminat ieri de jurizat cele 200 de campanii interactive și social media, de site-uri care promovează brandurile înscrise în competiția Internetics 2013.

Sunt membru al juriului Internetics de vreo cinci ani.
La edițiile trecute s-a întâmplat să mă întreb uneori, cu oarece nervi, „ce-o fi în capul agenției X de a venit la Internetics cu o asemenea campanie puerilă, cu rezultate jenante”.
Anul acesta însă, am observat un salt semnificativ și clar în calitatea campaniilor digitale desfășurate în România în ultimul an și înscrise la Internetics.
Este pentru prima dată când – dacă mi-ar cere cineva exemple de proiecte digitale super creative, inteligente și cu rezultate bune – aș putea veni, clar, cu destule exemple din România, și nu doar cu unele de pe piețele dezvoltate.

Digitalul din România a progresat, s-a maturizat, poate propune acum clienților idei excelente. Poate și clienții au devenit mai bine pregătiți în domeniu și știu ce să ceară.
De remarcat și numărul mare de lucrări (40) înscrise la Social Media Tools.
Vom afla care sunt câștigătorii Internetics 2013 pe 10 octombrie, la Cinema PRO.

Anul acesta concurează la Internetics 42 de agenții: Bakers Digital Communication, BORŢUN•OLTEANU, BrandUP Interactive, CARAT Romania, Centrade Saatchi & Saatchi, Colorbitor Digital, Creative Market, DDB Romania, Digital Star, DRAFTFCB Romania, Geometry Global, GolinHarris Bucharest, GreenPixel Interactive, HMedia Romania, iLeo, Infinit Solutions Agency, Interactions, Kaleidoscope Proximity, Kinecto, Kubis, Lowe & Partners, MobileWorks & Medic One, MRM Worldwide Romania, MSPS, Ogilvy & Mather, pastel, Propaganda&V8, Publicis Bucharest, Pukka, Real Smart Investment, Republika Interactive, Romnet Creative, SENIORHYPER, Smile Media, Starcom MediaVest Group, Strategad, TBWA\BUCUREȘTI, The Geeks, The Practice Romania, Webstyler, White Image and Wunderman Bucharest.
(Foto: Dreamstime)

Adaugă comentariu