Mai este o săptămână până la IAB Forum România (1 octombrie, White Club București).
Ediția 2013, a treia, vine cu o temă care îmi place: „Puterea contentului în era digitală – storytelling-ul în online și cum se fac strategiile de conținut.
Alte subiecte ale prezentărilor:

  • Cum s-a transformat contextul de comunicare prin evoluția tehnologiilor și a mediului digital – tendințe în publicitatea online (shift-ul către tehnologiile mobile și publicitatea pe mobil);
  • Cum valorificăm eficiența mediului digital și cum putem obține rezultate maxime în online – studii privind comportamentul consumatorului etc.

Printre speakerii ediției de anul acesta a IAB Forum România, se numără: Caroline Henne (Director for Digital Market Intelligence in CEE-META, GfK), Yannis Piperakis  (Business Unit Director, Ogilvy Greece), Cristina Bazavan (Blogger), Ștefan Chirițescu (Planner, BBDO), Raluca Barbu (Marketing Specialist, Piraeus Bank), Marius Ursache (Chief Creative Officer, Grapefruit) ș.a.

Detalii și înscrieri pe site-ul evenimentului.

1 Comment

  1. De puterea dictionarului n-a auzit nimeni intre toti idiotii implicati in organizarea acestui eveniment de nu au fost in stare sa traduca “continut”?

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close