Acum patru-cinci ani, dacă spuneai că ești Social Media Manager cei mai mulți te priveau ciudat, dacă nu cumva începeau cu ironiile („Și ce faci la serviciu, pierzi vremea pe Internet?!”).

Vremurile acelea au trecut.
Companiile au înțeles că ai lor clienți, potențiali și existenți, petrec din ce în ce mai mult timp online (de exemplu, românul cu acces la Internet consumă, în medie, 27 de ore într-o lună vizitând 1.200 de pagini web) și caută să-și asigure spatele și pe acest canal de comunicare-promovare, angajând personal dedicat.

Platforma Offerpop a scanat rețeaua LinkedIn. Rezultatul: numărul de poziții de „Social Media Manager” (sau Specialist) de pe LinkedIn a crescut cu 1.357%  din 2010:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close