Reclamele TV și posterele de modă veche ale mărcii Fruit of the Loom, cu indivizi îmbrăcați în fructe care se străduiesc (foto) să fie amuzanți, s-au dovedit a fi stupide, din moment ce geniul finanțelor Warren Buffett pierde în continuare bani cu acest producător de lenjerie în care a băgat vreo 800 de milioane de dolari, scăpându-l de la faliment.

fruit of the loom

O nouă încercare de creștere a vânzărilor Fruit of the Loom, cu o nouă agenție, are la bază rețeaua socială LinkedIn.
Americanii care au anunțat în ultimele 30 de zile pe LinkedIn că și-au schimbat locul de muncă au șansa să primească de mâine, prin poștă, un voucher care le va aduce o pereche de chiloți Fruit of the Loom, cu explicația „Dacă porți lenjeria intimă bună, începi bine ziua de muncă”.
Bineînțeles că beneficiarii campaniei sunt rugați, cu amabilitate, să povestească pe Facebook și Twitter despre darul primit.

hero-bright-eyed

E greu de spus dacă această campanie, #StartHappy, va avea rezultate mai bune decât cea cu oameni costumați în struguri.

În schimb, un lucru e sigur: creativii agențiilor sunt pesimiști și blazați.
Jumătate dintre ei spun că industria publicității a stagnat în ultimii ani și e prea puțin inovativă:

statement-of-creativity

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close