În week-end-ul trecut, de Black Friday, cel mai mare retailer IT&C, Flanco, a avut vânzări în cele 82 de magazine ale sale de 72 de milioane de lei (16 milioane de euro), ceea ce înseamnă aproximativ 12% din toate vânzările realizate în 2012 (137 de milioane de euro).

Pentru Black Friday 2013, Flanco a ales vânzări exclusiv offline, site-ul propriu funcționând exclusiv ca un canal de promovare.

Flanco-Black-Friday-2

În cele trei zile de discounturi, au vizitat magazinele Flanco 700.000 de oameni, dintre care 120.000 au cumpărat cel puțin un produs.

Vedete au fost televizoarele, tabletele și telefoane smart, spune Violeta Luca, CEO Flanco.
Structura vânzărilor: 30% televizoare, peste 25%  laptopuri și tablete, 10% telefoane, electrocasnicele mari, 20%.

În primele 14 ore de campanie Black Friday, magazinele Flanco au generat vânzări echivalente cu 80% din vânzarea din cele 3 zile de eveniment din 2012.

S-au vândut și televizoare de ultimă generație cu tehnologie 4K, iar peste 30% din ultrabook-uri au fost cu procesoare I5 si I7.

Față de 2012, am vândut cu 40% mai multe televizoare cu diagonala mai mare de 40 de inci, cu 75% mai multe aparate foto tip DSLR și de 60 de ori mai multe telefoane smart având prețul de peste 1500 de lei – mai spune Violeta Luca.

În 2013, cererea de electrocasnice mari a fost în scădere față de 2012 cu 10%, fapt ce relevă o anumită saturație a consumului pe aceasta categorie de produse și o elasticitate mai redusș a cererii în funcție de pret.

Câștigătorul concursului Flanco (o tabletă Asus de 7 inci Quad Core), în urma tragerii la sorți: Durla Andreea Georgiana, participanta cu IP de Timișoara și adresa de e-mail Yahoo.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close