food youtube

Dacă analizezi Facebook-ul, constați că 90% din pozele „cu mâncare” sunt postate de către bărbați. Greșesc?

Este oarecum explicabil, presupun: dacă o femeie postează food porn, ar putea transmite că e lacomă, că nu face eforturi să fie slim și că se îndreaptă cu nesimțire spre obezitate.
Dacă un bărbat face același lucru, înseamnă că știe să trăiască bine, că are suficienți bani să stea prin restaurante și să se bucure de viață. Oricum, granița dincolo de care ești „gras” pare să nu fie atât de strictă în cazul bărbaților.

Google a publicat un studiu care arată o creștere fenomenală a numărului de abonați ai canalelor Youtube de food content în rândul categoriei Millennials (generația născută între 1980-2000): plus 280% în ultimul an.
Principalele concluzii ale studiului despre food content pe Youtube sunt sintetizate în acest infografic:

food youtube

Studiul poate fi consultat aici.
Iar despre unele dintre vedetele Youtube-ului românesc poți citi aici.

1 Comment

  1. Si iti mai spun inca un sector unde femeile sunt gingase la postat…BAUTURILE:)

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close