SEM Days

Ofer gratuit, prin concurs, pasionaților de online o invitație la evenimentul SEM (Search Engine Marketing) Day 2014.
Concurs: lăsați un scurt comentariu la acest post cu un link Youtube sau Vimeo către un clip video pentru promovarea unui brand (românesc sau străin) care a ajuns viral și care v-a plăcut în mod deosebit.
Nu vă faceți griji: chiar dacă ajunge în spam din cauza link-ului, voi recupera comentariul vostru și va apărea într-un târziu.
Câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți.
Termen limită: 21 septembrie 2014, ora 23.59.
Ce se întâmplă la SEM Days 2014:

SEM Days 2014: despre vizibilitate, relevanță și putere în online, cu specialiștii din SUA, UK și România

Pe 24-25 septembrie, specialiștii de marketing și comunicare, brand managerii și coordonatorii de business-uri interesați de creșterea performanței în online sunt așteptați la SEM Days, la Willbrook Platinum Business & Convention Center, să discute despre vizibilitate, relevanță și putere în online cu specialiștii de la MOZ, eMetrics Summit, Distilled, Anicca Digital, Google România și mulți alții.

SEM Days

Discuțiile despre ultimele noutăți din Search Engine Marketing încep pe 24 septembrie cu prezentarea lui Jim Sterne, fondator eMetrics Summit, despre optimizarea conținutului online și modalități de valorificare a cuvintelor cheie, pentru a atrage trafic relevant.
Prezentările din prima zi vor continua cu subiecte precum inbound și outbound marketing, metode de măsurare eficientă a performanței SEO, viitorul în Video Marketing, mituri în Pay Per Click, cum să folosești Facebook ca un profesionist.

Cum poți deține controlul asupra reputației în motoarele de căutare și schimbările care au influențat evoluția Search Engine Marketing în ultimul an sunt dpuă subiecte ce vor fi intens dezbătute în cadrul celor 2 paneluri de discuții. Ziua 1 se va încheia cu prezentarea lui Tim Resnik, Product Strategy Principal la MOZ, despre utilizarea eficientă a Google Analytics și adaptarea campaniilor SEO în funcție de schimbările Google.

A doua zi a evenimentului este dedicată workshop-urilor în care participanții vor aprofunda noțiuni pe care orice specialist în marketing, branding sau comunicare trebuie să le cunoască pentru a performa astăzi în online:

  • Big Data
  • managementul reputației online
  • strategii eficiente de SEO
  • măsurarea rezultatelor în Pay Per Click
  • strategii de video & YouTube marketing
  • optimizarea strategiilor online
  • psihologia conversiilor online

Timp de două zile, în cele două paneluri, 9 prezentări și 15 workshop-uri, invitații speciali din SUA și UK alături de specialiștii locali din domeniu, le vor oferi participanților la eveniment o perspectivă complex asupra evoluției mediului online din ultimul an, precum şi tendinţele lui 2015. Lista completă a speakerilor și agenda evenimentului sunt disponibile pe site-ul SEM Days.

Bilete de acces la eveniment pot fi achiziționate online, pe baza formularului de înregistrare.

Despre SEM Days

SEM Days este un eveniment marca SEO monitor și 2Parale și este prima conferință din România nișată pe Search Engine Marketing, dedicată managerilor de marketing și brand, online marketing managerilor, coordonatorilor de business-uri și antreprenorilor online. Primele două ediții, în 2012 și 2013 au adus la București profesioniști de renume din domeniul SEM precum Brad Geddes (Founder, Certified Knowledge), John Heffernan (Digital Marketing Sales Director, The Foundry Communications), Judith Lewis (Head of Search, Beyond), Rand Fishkin (CEO & Co-Founder, SEOmoz), Philip Nottingham (Senior Consultant and Video Strategist Distilled, Distilled UK), Paul Rouke (Head of Usability & Conversion, PRWD), Gary R. Beal (MD, VanguardSEO).

Later Edit: Câștigător este Bogdan Popa (viral Heineken).

17 Comments

  1. Bună!

    Mă numesc Lavinia, o studentă entuziastă la Marketing Online, și îmi doresc tare mult să particip la eveniment, mai ales că sunt junior la primul meu job în SEM și ar fi o șansă grozavă să socializez și să mă updatez cu ultimele tendințe în domeniu. Viralul meu preferat este Bucharest Not Budapest (#OldButGold; Link aici: https://www.youtube.com/watch?v=nBR42mfV8Ec) și l-am ales pentru că e românesc și pentru că a folosit un insight mișto, potrivit pentru brandul ROM.

    Seară faină ^_^

  2. 🙂 Buna ziua,

    Adina ma numesc si ma ocup cu online marketing (seo in special si web analytics).

    Viralul care m-a impresionat pe mine, si la care m-as uita over and over este:

    https://www.youtube.com/watch?v=K9vFWA1rnWc

    Stiu ca este un viral award-winning, dar asta nu are nici o legatura cu alegerea mea 🙂

    O zi buna.

  3. #worldstoughestjob for Cardstore, for mother’s day.
    https://www.youtube.com/watch?v=HB3xM93rXbY

  4. http://youtu.be/HObSuRXiEPw
    Reclama “ala negru care respira greu” – ar trebui predata la scoala de marketing. Este un exemplu de comunicare eficienta, cu atingere directa catre publicul tinta. Caracterul viral este puternic, reclama starnind zambete si dupa atatia ani.

  5. Imi plac reclamele care au si un puternic mesaj emotional, iar reclama celor de la Guinness se incadreaza in aceasta categorie https://www.youtube.com/watch?v=0Vxjh6KJi8E

  6. Am descoperit nu numai reclama asta, ci si povestea din spatele produsului. Mi se pare exact genul de produs care ar fi fost fara ideea simpla a unui student la marketing.

    Reclama: https://www.youtube.com/watch?v=nFeb6YBftHE

    Si povestea:

    https://www.youtube.com/watch?v=p4tuTi8_z6Q

    Este un studiu de caz foarte bun, mai ales despre puterea YouTube. Chiar daca nu castig, as vrea ca tot mai multi specialisti si viitori specialisti in marketing sa vada asta.

  7. Probabil cel mai bun copy pe care l-am vazut in ultimii ani, intr-o reclama fresh (you’ll see what i did there) care fura chicotele tuturor colegilor de birou: https://www.youtube.com/watch?v=ZKLnhuzh9uY

  8. Volvo Trucks – The Epic Split feat. Van Damme

    https://www.youtube.com/watch?v=M7FIvfx5J10

  9. Eu propun Giving, reclama care realmente a amutit lumea: http://www.youtube.com/watch?v=7s22HX18wDY

    E genul de reclama care farama si o inima de piatra. Despre femei, ce sa mai vorbim, lacrimile siroaie. Trebuie vazuta.

  10. http://www.youtube.com/watch?v=HB3xM93rXbY

    Este insa mult mai interesant de urmarit rezultatul final.

    Dincolo de amuzamentul sau impactul emotional provocat de astfel de reclame ajunse viral, nu mai este pusa, de foarte multe ori, intrebarea cea mai importanta: care au fost rezultatele obtinute?

    Viralul pe care l-am ales mi-a demonstrat cele mai sus mentionate. Am discutat pe seama lui cu cei din jur si cand intrebam la ce se face reclama, nu primeam niciun raspuns.

  11. cea mai buna reclama romaneasca premiata la Cannes:
    https://www.youtube.com/watch?v=hDalPc_fB8c

  12. Salut,

    Pe când și tragerea la sorți? Maine e prima zi de SEM Days!

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close