Ericsson a publicat studiul „Networked Society” – „Societatea Permanent Conectată”, realizat de compania de cercetare de piață Cult Market Research, pe tema impactului tehnologiei asupra educației, transportului în comun, instituțiilor administrative de stat, utilităților sau sistemului de sănătate, dar și asupra vieții la oraș.
Eșantionul a fost selectat din rândul românilor cu studii superioare (66%) și medii (34%), familiarizați, se presupune, cu Internetul.
Concluziile:
Pe larg: Cult & Ericsson Studiu Romania – Societatea Permanent Conectata
Studiul „Networked Society” – „Societatea Permanent Conectată” s-a desfășurat online și telefonic, la nivel național, în perioada 01 septembrie – 21 septembrie, pe un eșantion de 1435 de respondenți, considerat statistic reprezentativ pentru populația României. Persoanele care au răspuns chestionarului au fost, în proporții egale, atât de sex feminin, cât și de sex masculin. Majoritatea respondenților (66%) sunt absolvenți de studii universitate și doar 34% sunt absolvenți de studii medii. Cât privește vârsta, cel mai mare procent (29%) este reprezentat de persoanele cu vârstă între 25-34 ani, urmate aproape de cele între 35-44 ani (25%) și 16-24 (22%).
1 comentariu Adaugă comentariu
Nu înţeleg cum studiul poate fi reprezentativ la nivel naţional, dacă cotele socio-demografice nu respectă structura populaţiei?
Conform recensământului 2011:
„44,2% au nivel scăzut de educaţie (primar, gimnazial sau fără şcoală absolvită), 41,4% – nivel mediu (posticeal, liceal, profesional sau tehnic de maiştri) şi 14,4% – nivel superior.”
http://www.gandul.info/stiri/recensamant-date-finale-cati-romani-au-studii-superioare-11084135