Închide

Ce vrei să cauți?

Deloitte: Cărțile tipărite și televiziunile se simt bine

prediction deloitte
prediction deloitte

Deloitte a publicat Previziunile sale în domeniul industriei TMT (tehnologie, media, telecom), care indica principalele tendinte la nivel mondial, pe o perioada de 12-18 luni. Raportul demontează câteva mituri: generația tânără este dispusă totuși să plătească pentru conținut, sub toate formele sale, iar cartea tipărită se vinde bine, chiar și în rândul generației Y.

Ca orice previziuni, și acestea trebuie interpretate cu rezervă, deoarece actorii din industriile respective încearcă uneori să inducă tendințe în interesul propriu, fără o bază reală prea consistentă. Un singur exemplu: nu au trecut mai mult de cinci ani de când televiziunea 3D era prezentată ca fiind de mare viitor. Ca să nu mai vorbim de previziunile economice, care, în majoritate, sunt paralele cu realitatea.

Am ales două dintre previziunile Deloitte, din domeniul Media. Întreg studiul, aici.

prediction deloitte

Clipurile – doar 3% din tot conținutul video urmărit în lume

Short form video: a future, but not the future, of television – The total time spent watching online short-form video clips and other programming of less than 20 minutes in length will represent less than 3% of all video seen in the year globally. Deloitte Global does not expect short-form online content to usurp long-form traditional television. It is a future, but not the future, of screen-based entertainment; and Deloitte Global predicts it is unlikely ever to be the predominant video format, as measured by hours watched or revenues.

Cărțile tipărite rezistă

Print is not dead, at least for print books – Sales from print books will be five times the sales of eBooks. eBooks have not substituted print books in the same way that sales of CDs, print newspapers and magazines have declined. Young people (age 18-34) are as attached to print books as their elders and read at about the same rate than older demographics, and they are willing to pay for them.

Previziunile TMT au la bază studii la nivel global, pe bază de interviuri aprofundate cu clienţi din industrie ai firmelor-membre Deloitte şi opinii ale clienţilor Deloitte, alumni, analişti din industriile de profil, executivi TMT de top şi mii de profesionişti din domeniul TMT din reţeaua Deloitte.

Articole populare Ultima luna

Adaugă comentariu