Dai cu 3 lei în plus pe sticlă, dar bei o bere adevărată care nu te mahmurește și nu te întristează a doua zi.
(Nu i-am înțeles vreodată pe dipsomanii care beau un pet de 2,5 litri într-o oră, de parcă ar veni sfârșitul lumii.)

Vineri seară m-am convins de două lucruri: că Mercedes e una dintre cele mai bine construite mașini, greu distructibile, și că o o sticlă de bere foarte bună poate să coste doar 6 lei și 50 de bani, dacă producătorului nu i se cere, de către acționari și headquerters, să facă profit uriaș cu orice preț.

Omul din stânga, cu vestă roșie, este maestrul berar bavarez Richard Hopf. Familia lui fabrică bere artizanală din 1853, de cinci generații, la Wunsiedel-Schonbrunn, sub brandul Lang-Brau.

Lang-Brau Richard Hopf

Richard aduce berea sa și în România. O promovează prin diverse happening-uri la el acasă, iar vineri a transferat conceptul de distracție Lang-Brau la București, invitându-ne să începem crearea unei lucrări de artă post-industriale.
Un Mercedes de prin anii 70 urma să fie distrus cu barosul, iar ce rezulta din asta să fie donat unor tineri artiști care să ducă munca mai departe.
Ceea ce s-a și întâmplat:

Lang-Brau Bukarest 1 Lang-Brau Bukarest

Mercedesul este atât de bine lucrat încât munca de dezasamblare a fost mult mai grea decât îți puteai închipui la început.
De altfel, singurul care a știut să folosească eficient și metodic barosul a fost Richard Hopf („mai pune mâna și mai lucrează și la el în fabrică, chiar dacă îi aparține” – îmi explica cineva.)
Berea Lang-Brau este fabricată în câteva sortimente (brună, blondă, filtrată, nefiltrată) și se găsește în diverse locuri, de pildă la Mega Image/eMAG.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close