A fost subiectul zilei, ieri, pe rețelele sociale.
M-a surprins câți dintre oamenii pe care îi cunosc (mulți) au participat la ștafetă 10 km, la semi-maraton sau la maraton.
Povești interesante (numai cine n-a alergat cel puțin un sfert de oră cu viteza minimă – ca să se numească „alergare” – de 9 km/oră nu înțelege ce voință trebuie să ai):

Cu ocazia maratonului mi-am adus aminte de o campanie „de manual”, premiată anul acesta cu un Silver la Cannes Lions.
Lumea s-a cam săturat de fundațiile care strâng bani pentru cauze sociale.
Altfel stă treaba când vii cu o idee excelentă și foarte simplu de pus în practică: obții o groază de free media de la cele mai prestigioase instituții de presă iar îndeplinirea obiectivului vine de la sine.
Clipul:

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close