Închide

Ce vrei să cauți?

Care sunt salariile în Social Media

salarii social media
salarii social media

Salariul mediu lunar al unui manager Social Media în România a crescut de la 680 euro în 2013 la 713 euro în 2015.
Aproape jumătate dintre cei care lucrează în Social Media câștigă între 500 și 1000 euro lunar, iar cel mai mare salariu în Social Media declarat anul acesta este 3.400 euro.

Pentru al cincilea an consecutiv, Evensys și Career Advisor au făcut o analiză a salariilor din Social Media în România. Anul acesta, au fost implicate 213 persoane (angajați cu responsabilități în social media), care au răspuns unui chestionar completat online în perioada 23-29 septembrie 2015.

Iată care sunt cele mai importante concluzii ale acestei analize:

• Titulaturile cele mai frecvente ale celor care lucrează în acest domeniu sunt Social Media Manager și Social Media Specialist;
• Înainte de a lucra în social media, profesioniștii care ocupă astfel de poziții acum au lucrat în relații publice, presă, marketing sau online (doar 10% și-au început cariera direct cu un job în social media):
• Cele mai frecvente activități (și, implicit, responsabilități) sunt: managementul conturilor de social media, postarea și revizuirea conținutului;
• Activitatea de monitorizare a brandului și concurenței a înregistrat cea mai mare creștere față de 2014;
• Profesioniștii din social media își dedică între 59% și 75% din timpul petrecut la birou pentru activități în social media;
• Departamentul de marketing este în continuare preferat pentru monitorizarea conturilor sociale ale organizației;
• În companiile cu peste 500 angajați, salariile celor din social media au crescut cu 20%;
• 58% dintre profesioniștii din social media lucrează de cel puțin 2 ani în acest domeniu (și, interesant dar firesc, cei care au vechime mai mare câștigă mai mult).

salarii social media

„Rezultatele din acest an ne confirma o dezvoltare a profesionistilor si nevoilor din aria digitala. Pe lângă creșterea salariilor medii, precum și a celor cu peste 3 ani de experiență, devine evidentă și specializarea din ce ân ce mai necesară pe zone bine definite, cum ar fi Content Management, PPC, E-commerce etc). Media salarială pentru aproximativ 45% din angajați rămâne la nivelul maxim de 1000 euro net, însă nu scade sub 500 euro net”, spune Madalina Uceanu, Senior HR & Executive Search Consultant, Career Advisor.

Detalii, aici.

Articole populare Ultima luna

2 comentarii Adaugă comentariu

  1. La o asemenea creștere în cadrul companiilor >500 angajati (+20%), care ar fi principalul motiv pentru care ar trebui sfătuită o companie să aibă un specialist SM angajat intern versus să apeleze la o agenție specializată SM și căreia să-i achite un fee de 713 euro?

  2. #2 Comentariu nou

    Un specialist intern are avantajul ca poate cunoaste foarte bine compania, zi de zi și ceas de ceas, si poate reactiona si obtine aprobarile foarte rapid.
    Agentia are avantajul resurselor (mai mari) si a unei experiente culese in mai multe situatii.
    Un mix intern-agentie e de preferat pentru o companie cu activitate semnificativa.

Adaugă comentariu