Caroli a lansat la un eveniment al revistei BIZ Cel mai bine plătit job, o campanie excelentă de user generated content care se va califica, cred, la un premiu în competițiile de digital 2019.
Cel mai bine plătit job este o competiție de idei de promovare a brandului de mezeluri Maestro, din portofoliul Caroli, la care poate participa orice român peste 18 ani.
Cel care vine cu cea mai bună idee de promovare va primi trei salarii a câte 10.000 de dolari. Publicul este invitat să se înscrie și în tabăra cealaltă, a juriului, unde e prevăzut un alt premiu – o excursie în Bali.
Vodafone a lansat clipul interactiv ”Trăiește frumos” cu Delia la microfon. Sunt șapte povești video – un îndemn să folosim cumpătat tehnologia și să nu evadăm cu totul din viața reală.
Site-ul, aici, clipul aici.
Golin şi iSense Solutions au publicat un studiu despre influenţa Social Media asupra deciziei de cumpărare.
Facebook influenţează decizia de cumpărare a alimentelor (în proporţie de 23%), a produselor de casă şi accesorii (33%), a electronicelor şi electrocasnicelor (31%), a hainelor şi încălţămintei (36%), a energiei şi utilităţilor (17%), a serviciilor financiare (18%).
Tarom are aplicație mobilă, deocamdată pentru Android. Urmează varianta pentru iOS în octombrie.
Terrabisco își promovează biscuiții 4×4 cu ajutorul vloggerului Cosmin, printr-o parodie după Bear Grylls. Premiul oferit, un week-end la Cuca Măcăi.