Apa Nova, companie cu peste 2 milioane de utilizatori în București, și-a relansat platformele online (desktop și mobile) de comunicare cu consumatorii.
Noile platforme arată prietenos, sunt ușor de folosit în administrarea facturilor, publică informații utile în timp real și funcționează ca un hub de comunicare între clienții și consultanții companiei.

apanovabucuresti.ro pare să fie cea mai evoluată și complexă interfață online cu consumatorii pe care a construit-o până acum vreo companie de utilități din România.

Apa Nova mobile
Cum folosim mai mult smartphone-ul decât computerul, să începem povestea cu varianta mobilă a platformei, pentru Android și iOS (click pentru a le descărca pe telefon).
După ce am downloadat aplicația, putem să ne facem cont cu:
a) Numărul contractului – cei care au contract individual cu Apa Nova (cei care stau la casă) sau sunt administratori de bloc
sau
b) Adresa – cei care nu au contract direct cu furnizorul, ci prin asociația de locatari

aplicatie mobila

Să vedem mai întâi ce oferă aplicația mobilă celui care și-a făcut cont full, cu număr de contract și serie factură, deci cu cod client:

aplicatie mobila

În afară de a trimite indexul de consum și de plata online a facturilor, la servicii suplimentare putem comanda analiza apei (contracost), de exemplu dintr-o sursă proprie (puț).

Trecerea de la factura pe hârtie la cea electronică se poate face tot din aplicație:

Căile prin care un consumator poate intra în legătură cu Apa Nova sunt multiple. Mi-a plăcut că poți atașa mesajului o poză făcută cu mobilul – de pildă, poză cu o conductă spartă, atunci când selectezi „Sesizează o problemă”.

Notificările și alertele sunt ușor de activat/dezactivat:

Varianta de aplicație mobilă pentru utilizatorii care nu se înregistrează cu număr de contract pune accent pe comunicare. Poți suna rapid la call centerul Apa Nova sau să stabilești, din aplicație, o întâlnire cu un consultant.
Evident, lipsesc opțiunile de administrare a facturilor.

aplicatie mobila

Platforma web apanovabucuresti.ro

Redesign-ul aerisit al site-ului web rezolvă foarte bine comunicarea cu clienții și conținutul de știri/informații în timp real.
Indexul poate fi trimis direct în cont, plata se face direct prin platformă și avem un istoric al facturilor:

De asemenea, selectăm rapid un serviciu de care avem nevoie și obținem informațiile:

Site-ul publică și informații în timp real despre situația rețelei, ordonate pe zone:

Iar dacă vrei să comunici cu consultanții Apa Nova o poți face ușor, inclusiv prin chat:

Așadar, cele două platforme online ale Apa Nova sunt complexe, dar logic și aerisit organizate.
Alte avantaje: funcții de administrare online a facturilor, informații livrate în timp real, comunicarea prin diverse canale cu specialiștii Apa Nova.

Am punctat doar câteva observații și te invit să testezi și tu cele două platforme.
Ca rezumat, te las cu acest clip video:

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close