După ce a deschis la București un hub internațional de cercetare în domeniul plăților electronice, Edenred a anunțat ieri că a cumpărat startup-ul românesc Benefit Online, o platformă de beneficii flexibile pentru salariați.

Benefit Online a fost fondată acum 6 ani de antreprenorii Adrian Sârbu și Stelian Bogza. Are 100.000 de utilizatori activi din peste 250 de companii client din IT & software, producție, servicii financiare, call-center & shared services sau servicii.

Platforma s-a impus pe piață pentru că e flexibilă: angajații companiilor își pot alege singuri dintre 3.000 de beneficii extrasalariale, de la peste 2.000 de furnizori.
În 2018, cele mai populare beneficii alese de angajați au fost tichetele de masă, cadourile (cardurile şi tichetele cadou), decontarea transportului (către/de la serviciu), turismul intern (tichetele de vacanţă) şi pensiile private (pilonul 3).

edenred digital center
Adrian Sârbu, Benefit Online, Dana Sîntejudean, Edenred, Stelian Bogza, Benefit Online

Edenred, lider mondial în soluții de plată pentru piața muncii, conectează 830,000 de clienți corporații, 47 de milioane de utilizatori-angajați și 1,7 milioane de comercianți parteneri din 45 de țări. Datorită platformei sale globale de tehnologie, Grupul a gestionat 2,5 miliarde de tranzacții în 2018, realizate în principal prin intermediul aplicațiilor mobile, platformelor online și cardurilor, reprezentând peste 28 de miliarde de euro în volum de afaceri.

Află mai mult detalii despre Edenred Digital Center și, dacă vrei să îi cunoști și să construiești împreună cu ei un viitor digital și conectat global,  trimite CV-ul la join.edc@edenred.com

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close