Nestle a lansat recent „KitKats la comandă”, cu peste 1.500 de combinații de arome, tocmai la timp pentru piața de Crăciun din Marea Britanie.
Ești prea ocupat(ă) să mergi să-ți cumperi îmbrăcăminte și încălțăminte sport? A apărut ArmourBox, serviciu al Under Armour; îți faci abonament și un consilier îți trimite lunar sau trimestrial, la alegere, câte un colet cu haine noi pe gustul tău.

Mâncare personalizată? Se poate tot prin abonament. Home Chef, Sun Basket și Blue Apron îți ajută clienții să-și planifice mesele și să nu aibă frigiderul chiar gol.

Foarte ocupat și cu timpul drămuit, consumatorul de tip nou se așteaptă să poată comanda orice, de oriunde, de pe orice dispozitiv și să primească marfa când vrea și la adresa pe care o dorește.

Vrea oferte de produse și servicii individualizate, personalizate.
Cine va reuși să vină cu astfel de oferte pe piață va câștiga. Ceilalți vor pieri sau în orice caz nu o vor duce foarte bine.

Pentru companii, singura modalitate de a reuși este de a pune clienții în centrul întregii activități. Sună ca o lozincă?
O explicație mai simplă: asta înseamnă capacitatea companiei de a sesiza, prezice și răspunde nevoilor clienților din mers și de a proiecta și furniza produse și servicii individualizate fără a sacrifica profitabilitatea.
Modelul de business direct-to-consume are deja campioni intrați în manuale – Dollar Shave Club, ca și cel inovator „non-branding” în industria încălțămintei – Allbirds.

Sunt doar câteva exemple de noi abordări de business, bazate pe tehnologiile inteligente.
Joi pe 24 octombrie vei putea afla cum poți să asculți în timp real ce simt oamenii despre compania ta, cum să combini aceste informații cu datele operaționale, și cum poți îmbunătăți experiențele consumatorilor și angajaților.
Unde:
SAP Now – Explore the Future of Intelligence
JW Marriott București Grand Hotel
Înregistrări: click aici.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close