Chiar înainte de culcare, pune-ți întrebarea „Pe o scară de la 1 la 10 cât de fericit(ă) sunt?”. Dacă ai răspuns „10” e nemaipomenit.
Dacă nu, adaugă 1 la cifra la care te-ai gândit. De exemplu, dacă ai spus 6 adună 1 și obții 7.
Apoi pune-ți a doua întrebare: „Dacă răspunsul meu ar fi fost 7, ce ar fi fost diferit față de 6 în viața mea?”
Creierul simte că a primit o sarcină, va fi obsedat de ea și îți va livra răspunsuri interesante (îți vor veni idei, adică :), mai ales dacă repeți procedura mai multe seri la rând.
Ca să crești de la de la 6 la 7 ar putea fi vorba de schimbări mici (de pildă, să te smulgi din casă să faci mișcare 20 de minute în fiecare zi sau să procedezi la ceva renovări în apartament), dar care îți pot îmbunătăți semnificativ starea psihică.
Știu, poate că sfatul ăsta pare cules dintr-o revistă de tricotaje, însă cum pandemia ne-a cam dereglat psihicul în masă, psihologii insistă pe astfel de microterapii.
De pildă, spălatul pe dinți meticulos timp de peste 3 minute plus ață dentară e posibil să îți dea un reset interesant – spun aceiași experți în meandrele sufletului.
Nu lua textul acesta în seamă dacă problemele sunt mai serioase. (Sorry.)
(sursa)

Imagine de Free-Photos de la Pixabay

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close