reclama in casa

Berea Pabst Blue Ribbon (PBR) câștigă cu ideea sa creață o mulțime de free media.
Ce mecanism de campanie a propus și realizat respectiva bere:
Lumea stă mult în casă și destui își arată livingul pe Zoom.
Ce-ar fi dacă i-am convinge (și plăti) pe unii să-și decoreze locuința cu materiale promoționale ale berii noastre – să pună logo-ul nostru pe covoare, frigidere, pereți, gadgeturi pentru acvariu, capace de WC etc?
Și ca să se creeze aglomerație și buzz, nu-i primim chiar pe toți dintre cei care se înscriu în campanie.
Bugetul a fost mic, dar rezultatele campaniei s-au dovedit interesante. Detalii, aici.

(din Civilization #90)

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close