eMAG pregătește cel mai mare Black Friday pe care l-a organizat de când a adus evenimentul în România, în urmă cu 12 ani. Într-un moment în care românii caută reduceri mai mult ca oricând, eMAG vine cu 1,5 milioane de oferte pe care le pune la dispoziția clienților, alături de partenerii din Marketplace, la capătul unui efort de peste 10 luni. Valoarea reducerilor pe care eMAG le-a pregătit în ziua cu cele mai multe reduceri din an se ridică la peste 360 de milioane de lei la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile.
Anul acesta de Black Friday, eMAG va livra din centrul logistic al viitorului, o investiție de peste 43 de milioane de euro în roboți și tehnologie de ultimă generație la nivel mondial, care ajută angajații să fie mai productivi. Astfel, eMAG menține neschimbat prețul livrării, în ciuda creșterii prețurilor la energie și carburant.
Oferta ține cont de nevoile din această perioadă ale oamenilor care, potrivit unui studiu Kantar, vor căuta anul acesta de Black Friday, produse electrocasnice mici (39,1%), televizoare (33,5%), telefoane mobile (22,6%), haine (22,4%) și frigidere (20,7%). Potrivit aceluiași studiu, bugetul pe care îl planifică pentru cumpărăturile de anul acesta de Black Friday este cel mai mare de până acum, în medie 2.500 lei, cu 13% mai mult decât în 2021.
Pentru ediția din acest an, eMAG estimează vânzări de 639 de milioane de lei, în creștere cu 30 de milioane de lei față de anul trecut.
„Având în vedere inflația și presiunea pusă pe bugetele familiilor, oamenii s-au orientat tot mai mult către promoții. Asta face ca Black Friday să beneficieze de un interes în creștere. Noi venim cu peste 1,5 milioane de oferte din toate categoriile, la cel mai bun preț din an și rate direct din contul eMAG sau pe card. Black Friday este evenimentul în care oamenii preferă comerțul online tocmai pentru că prețurile sunt mai bune, iar ofertele mai numeroase. Anul acesta, în premieră, livrăm din centrul logistic al viitorului, dotat cu tehnologie de ultimă oră care ne permite să fim mai productivi și să menținem costul neschimbat al livrării, iar pentru clienții Genius avem o oferta unică: între 7 și 13 noiembrie, dăm vouchere înapoi celor care plătesc un abonament Genius anual. Ne-am pregătit pe toate nivelurile – ofertă, servicii, tehnologie, facilități de plată si livrare și avem încredere că vom avea un eveniment de succes,” a spus Tudor Manea, CEO eMAG.
Investiții în tehnologie și relații cu clienții
Pentru ziua cu cele mai multe reduceri din an, în care traficul în site depășește 12 milioane de vizite, eMAG a investit peste 4,3 milioane de euro în servere și servicii de tip cloud precum și în chatbot-ul virtual Dana, care vine în completarea echipei de relații cu clienții cu informații cât mai actualizate și soluții mai rapide la situațiile pe care le întâmpină clienții.
Livrarea comenzilor de Black Friday până pe 25 noiembrie
De asemenea cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday, care a ajuns la peste 3.600 de unități și a firmelor de curierat, eMAG este pregătită să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 25 noiembrie. În București, eMAG estimează că aproape 40.000 de colete vor ajunge la easybox în seara de Black Friday, chiar pe 11 noiembrie.
Abonament gratuit la livrări nelimitate și soluții de plată flexibile
În ziua de Black Friday, pentru a le da clienților posibilitatea de a se bucura de oferte fără grija costului de transport, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicații de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful celor care cumpără un abonament Genius între 7 și 13 noiembrie. Astfel costul abonamentului pe un an de zile este zero.
De asemenea clienții au la dispoziție soluții de plată flexibile și pot achita în patru rate prin contul eMAG/My Wallet la produsele pe care le achiziționează în ziua de Black Friday pentru un milion de clienți, dar și soluții de finanțare cu până la 40 de rate fără dobândă prin
1,5 milioane de oferte, reduceri de peste 360 de milioane de lei
De Black Friday, pe 11 noiembrie, clienții eMAG au la dispoziție o gamă variată de produse, astfel
· 160.000 de electrocasnice mici
· 60.000 de televizoare
· 205.000 de smartphone-uri și gadget-uri
· 40.000 de laptopuri
· 60.000 de frigidere și mașini de spălat
· 350.000 de produse fashion
· 1,5 milioane de scutece
· 150.000 de jocuri și jucării
· 300.000 de produse pentru casă și grădină
· 60 de tone de cafea
· 120.000 de sticle cu băuturi alcoolice
Produse speciale
· Peste 24.000 de nopți de cazare în România
· Mașini, velier și motocicletă în valoare de peste 7,5 milioane de euro
· Peste 10 kg de aur
· Peste 58 de tone de carne de porc
· Servicii medicale- abonamente, screening și analize
· 2.500 de vouchere cu reducere de 50% la bilete de avion
· Ceasuri și bijuterii de lux