Închide

Ce vrei să cauți?

Carte. Despre influenceri și autenticitate în Social Media

Ar trebui să postezi mai mult pe LinkedIn?

A apărut un sistem de valori care a erodat granițele dintre viața intimă a indivizilor și comercial, cerându-ne să ne privim pe noi înșine ca pe niște produse perpetuu pregătite pentru piață. Relațiile noastre devin monetizabile, iar activitățile noastre zilnice se transformă în niște potențiale experiențe de shopping.

Ne confruntăm cu precaritatea economică în ceea ce privește cariera în general. Asta exercită o mare presiune asupra oamenilor obișnuiți, care trebuie să răspundă la întrebarea existențială: Ar trebui oare să încerc să-mi fac un nume în social media, fie și numai pentru a avea o plasă de siguranță în cazul în care nu voi reuși să-mi construiesc cariera pe care mi-o doresc?

Chiar și oameni care lucrează în domenii pretențioase precum cel financiar se întreabă: Ar trebui să postez mai mult pe LinkedIn sau să încerc să devin o personalitate pe LinkedIn?.
Există, de asemenea, ascensiunea așa-numiților influenceri experți, a căror deviză este Ascultați, o să vă spun sincer și direct. Nu poți avea încredere în instituții, dar poți avea încredere în mine.

(The Influencer Industry: The Quest for Authenticity on Social Media de Emily Hund)

Adaugă comentariu