Închide

Managerul Social Media KLM worldwide vine la High Impact Friends 2012 Amsterdam

KLM Royal Dutch Airlines are o creativitate iesita din comun in promovarea prin Social Media. A generat articole de prima pagina in presa internationala cu cateva proiecte. Sa ne reamintim trei dintre ele:

  • Tile, blog and inspire – bloggerii si cititorii de bloguri din lumea intreaga au fost invitati sa isi trimita portretul printr-o aplicatie de Facebook si sa adauge un citat inspirational. La final, pozele stranse au fost postate pe un avion intercontinental:

KLM

  • Altadata, a oferit cadouri-surpriza personalizate calatorilor, inainte de imbarcare, in functie de activitatea lor pe retelele sociale.
  • Meet and seat, este primul serviciu al unei companii aeriene care permite calatorilor sa isi aleaga vecinii in avion in functie de profilul de pe Facebook sau LinkedIn.

Voi avea ocazia luna viitoare, alaturi de alti cativa bloggeri romani, sa stau de vorba cu  cea care a imaginat si coordonat aceste proiecte, Managerul Social Media KLM, Anna Ketting.
Anna este invitat de onoare la editia a doua a High Impact Friends Amsterdam, eveniment Social Media organizat intre 20-22 aprilie in capitala Olandei de revista BIZ.

6 comentarii Adaugă comentariu

  1. Eu am un respect aparte pentru KLM – Air France – a fost prima companie cu care am zburat si prima iubire nu se uita:D.

Adaugă comentariu