Ideile simple sunt de cele mai multe ori cele mai bune.
Și dacă peste tot în lume karaoke este o foarte gustată distracție, ce-ar fi să existe o aplicație mobilă karaoke nu pentru voce, ci pentru chitariști (destui adolescenți visează să cânte perfect la chitară)?
Pe lângă versurile care curg pe ecranul aplicației, apar indicații despre cum să așezi degetele pe coardele chitarei pentru a obține acordurile pieselor celebre. Tu ești Jimi Hendrix, Santana sau orice mare virtuoz și cânți la chitară cu trupe celebre.

Acesta este aplicația Music Master, câștigătoare la categoria Cel mai bun pitch, în cadrul competiției naționale Innovation Labs 2.0 powered by Orange și Microsoft YouthSpark, în care s-au înscris sute de tineri programatori din București și Cluj.

music master app innovation labs

Orange ne promite că MusicMaster va deveni publică foarte curând, la Summer Well.

Am urmărit în ultimele trei luni drumul interesant de la idee la aplicația mobilă faza beta în cadrul Innovation Labs. În februarie au început înscrierile,  în martie a avut loc prezentarea publică și hackathon-ul de 24 de ore. A urmat o perioadă de antrenament intensiv pentru tinerii creatori de aplicații prinși în Innovation Labs 2.0, sub îndrumarea unei echipe de mentori condusă de Julien Duccaroz, directorul comercial al Orange Romania.

Echipele care au trecut de selecțiile succesive au învățat să gândească proiectele în termeni de business (monetizare, concurență, promovare) și după trei prezentări publice au ajuns în finala de luni, Demo Day.
În afară de MasterMusic, celelalte două echipe care au câștigat finala ediției a doua a Innovation Labs sunt:

Lifebox , la categoria Cel mai bun produs. Lifebox este o aplicaţie mobilă care ajută utilizatorii să creeze albume foto comune cu prietenii lor. O poți testa dacă ceri o invitație de la dezvoltatori:
lifebox Innovation Labs

Openmind Retail Analytics, platformă care ajută retailerii să îşi optimizeze afacerea printr-o targetare mai eficientă a clienţilor, a câştigat Premiul pentru cea mai bună afacere în cadrul Innovation Labs 2.0. Openmind Retail Analytics oferă rapoarte de analiză despre mișcarea și comportamentul cumpărătorilor în magazin, cu date culese prin WiFi.

Innovation Labs 2.0 a fost organizat de TechLounge cu sprijinul Orange şi Microsoft YouthSpark şi al partenerilor IXIA, Intel, Mysis, Bitdefender, Universitatea Politehnica Bucureşti, Asociaţia Patronală a Industriei de Software şi Servicii (ANIS), Akcees, Spherik Accelerator şi ProvePR.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close