Mâine suntem la Timișoara, în turneu cu workshop-urile PR Beta, așa că ne pregătim.
Cercetători ai Universității din Florida au stabilit cinci tipuri psihologice de clienți- reclamagii, cei care critică produse și servicii pe canalele Social Media.
În infograficul următor vedem cât de răspândiți sunt, cât de dificil este să-i mulțumești cu răspunsurile date de compania furnizoare și cât de iraționali sunt în comportamentul lor.

social media complainers

Pe aceeași temă: Cum să te porți cu un troll.

1 Comment

  1. De abia vă aşteptăm la Timişoara! Foarte util infograficul de aici dar şi cel despre trolli.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close