SAP Romania

Nu e deloc exclus să îți comanzi viitoarea ta aplicație mobilă la McDonald’s.
Digitalizarea a devenit motorul McDonald’s România, a afirmat Liviu Osman, IT managerul companiei, la evenimentul SAP Now.
Ne ocupăm și de tehnologie și o facem foarte serios, a continuat el și a dat câteva exemple.

Cea mai vizibilă transformare este dată de display-ul de tip self order introdus în unele restaurante, care a adus o atmosferă mai relaxată la servire, reducând aglomerația.

Aplicația de mobil are succes, fiind descărcată de „sute de mii de clienți McDonald’s în România, interesați de oferte, produse noi și puncte de loialitate”.
„Avem o participare și la compania care dezvoltă aplicația noastră pentru mobil, astfel că devenim un concurent pentru companiile din domeniu” – spune Liviu Osman.

McDonald’s a achiziționat de asemenea o companie de voice recognition. Soluțiile acesteia vor fi introduse pe linia de drive in, astfel încât comenzile să ajungă mai rapid în bucătărie iar timpul de așteptare să scadă.

De asemenea, McDonald’s are în portofoliu și un furnizor de soluții de inteligență artificială.
„Aceste soluții AI ne vor permite, de pildă, să adaptăm meniul și să facem sugestii clienților în funcție de prognozele meteo” – a explicat Liviu Osman.

Managementul lanțului McDonald’s România se bazează pe soluția SAP S/4HANA.

Soluția oferă simplificări semnificative (customer adoption, model de date, experiența utilizatorului, decision making, procese și modele de business), precum și inovații (Internet of Things, big data, business networks și mobile first) ale căror menire este de a simplifica modul în care funcționează afacerile într-o economie digitalizată.
Un clip care exemplifică avantajele soluției SAP:

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close