Cei care au opinii publice despre viitor vorbesc pentru a-și amplifica brandul personal. Dacă ar ști cum vor evolua lucrurile, cum va fi viitorul, ar păstra tăcerea, ar acționa și s-ar îmbogăți.
Cu toții devorăm articolele cu predicții despre viitorul nostru – de la relațiile cu băncile, la tehnologie, turism și până la sănătate.
Este clar că vom conviețui multă vreme cu coronavirus și această nouă realitate ne schimbă serios viața.
Iar viața noastră depinde esențial de cum merge economia în general și de adaptabilitatea activității noastre la noile condiții.
Compania americană SAS, desemnată și în acest an de către Gartner drept lider mondial în Inteligența Artificială și Analytics, ne invită săptămâna aceasta la două webinarii pe care le veți găsi, garantez, interesante.
Orice companie stă pe un munte de date, depozitate în servere, în casele de marcat, în laptopurile managerilor. Aceste date corporate, combinate cu altele publice – cum ar fi prognozele meteo, calendarul sărbătorilor naționale, statistici economice – pot indica cu acuratețe unele tendințe, sugera decizii de management și semnala riscuri viitoare.
Deocamdată, nu sunt prea multe companiile care exploatează aceste informații cu instrumente Analytics, Artificial Inteligence și Machine learning.
M-am referit colocvial aceste oportunități, dar experți SAS ne vor explica profesionist noile tehnologii.
Programul seminariilor:
Miercuri, 6 mai, ora 12.
Webminar pe tema viitorului în retail. (în limba engleză)
Joi, 7 mai, ora 11.
Rolul Analytics pe timp de criză. Ce impact are pandemia asupra companiilor și consumatorilor din România? (în limba română).
Dacă dați click pe link-uri, vedeți agenda și expertiza vorbitorilor.
Pentru a participa, e de ajuns să vă înregistrați online.
____________________________________
Pe aceeași temă, citește și Un nou KPI pentru următorii zece ani.